Tilbake til aktuelt

AspireGruppen – Kildes egne spesialister på kommunikasjon

22. februar 23

AspireGruppen er kommunikasjonssatsningen til Kilde og har nær 100 ansatte innen design, strategi, rådgivning, teknologi, trykk, film, foto og tekst for å nevne noe. I tillegg til å være det største kommunikasjonsmiljøet i Innlandet - og mellom Oslo og Trondheim, har AspireGruppen til sammen 2000 aktive kunder.

Større slagkraft sammen (fra venstre): Ellen Østmoen (ANTI Hamar), Per Otto Sletten (Flisa Trykkeri), Ingrid Løken Thorsrud (AspireGruppen), Kjetil Wold (ANTI Hamar), Anders Fjeld (Spire kommunikasjon) og Cathrine Glomsvoll (Fortell Innholdsbyrå) (FOTO: Fortell Innholdsbyrå)

Kunnskap og kompetanse spisset og fordelt på fire datterselskaper


– Vi vil være en totalleverandør innen kommunikasjon, levert av de beste på markedet. Derfor består AspireGruppen av fire datterselskaper som hver for seg har spisset seg innen sine kommunikasjonsområder; ANTI Hamar, Fortell Innholdsbyrå, Spire kommunikasjon og Flisa Trykkeri, sier Ingrid Løken Thorsrud, direktør i AspireGruppen.


Kundene er alltid garantert det beste teamet


Vår felles ambisjon om å tilby kundene våre høyest mulig faglig kvalitet, er den viktigste årsaken til at vi har funnet sammen. Ved å være en familie av selskaper kan vi tilby alt av kommunikasjonstjenester til kunder, utfylle hverandre, spille på hverandre, lære av hverandre og dele erfaringer.

– Her er alle superdyktige på hver sine fagfelt, samtidig som vi vokser sammen ved å samarbeide på vegne av kunder som ønsker hjelp med å styrke merkevarer, bedre markedsføringen og øke synligheten. Effekten av dette er at kundene våre alltid er sikret det beste teamet, gjerne på tvers av alle selskapene, men med ett og samme kontaktpunkt og oversiktlige prosesser i en krevende kommunikasjonshverdag, utdyper Ingrid.


ANTI Hamar, Fortell Innholdsbyrå, Spire kommunikasjon og Flisa Trykkeri


ANTI Hamar er et prisvinnende byrå som tilbyr løsninger til kunder fra alle deler av verden. Her sitter noen av landets ledende talenter innen blant annet design, merkevare- og mediestrategi, konseptutvikling, foto og film.

Fortell er et nyetablert kreativt og strategisk innholdsbyrå som spisser seg på innholdsmarkedsføring og strategisk historiefortelling for å skape sterke merkevarer og god synlighet for sine kunder i markedet. Innholdsmarkedsføring handler om å produsere godt og riktig innhold som er relevant og interessant for målgruppen vi ønsker å nå frem til, og god innsikt om marked og målgrupper er alltid et viktig grunnlag.

Spire kommunikasjon er et byrå som kombinerer sin kreativitet med innovative digitale kommunikasjonsløsninger og skaper et samspill som er verdifulle for kundene sine. Spire kommunikasjon består av et solid lag av kreatører, teknologer og rådgivere.

Flisa Trykkeri er digitale og supermoderne, men likevel opptatt av å levere hvert eneste prosjekt og oppdrag basert på god, gammel yrkesstolthet. Her blir alle oppdrag innen trykksaker, storformat, kreativt arbeid og profilering – behandlet og produsert som ekte håndverk, hele tiden i tråd med deres mål om å ta posisjonen som den mest innovative og bærekraftige aktøren i sin bransje.


En god samarbeidspartner for alle typer bedrifter i en kommunikasjonshverdag i endring


Norske bedrifter står overfor det som kan virke som en uoversiktlig og litt vanskelig kommunikasjonshverdag, fordi teknologi, kanaler og mulighet for innsikt om marked og målgrupper endrer seg hele tiden. Et hovedoppdrag vi alle deler for kundene våre i AspireGruppen, er å lose dem trygt og effektivt gjennom mulighetene, strategiene og verktøyene vi tilbyr for synlighet og styrke i markedet.

– Vi jobber hardt hver dag, utvikler oss hele tiden og er godt rustet til å dekke alle kunders behov på alle måter i dag og i fremtiden. Her går samarbeid og personlig utvikling hånd i hånd, her tilbyr vi alltid det beste og teamet og ikke minst er vi alle opptatt av å måle resultater etter enhver kampanje og ethvert samarbeid, bedyrer Ingrid.



Større slagkraft sammen


– Vi har brukt 2022 til å rigge oss og få det faglige fellesskapet til å fungere sånn det skal. Vi har kommet godt i gang med samarbeid på tvers av selskapene, der det kommer kunden til gode. Nå er vi godt rustet til oppdrag både hver for oss – og sammen, og vi har et stort spesialistteam å by på innen alt som handler om kommunikasjon og markedsføring.

– Bredden og størrelsen vår gjør at vi kan dekke alle kunders behov i en travel hverdag der kommunikasjon både blir vanskeligere – og viktigere. Sammen er vi også slagkraftige i større nasjonale anbud, avslutter Ingrid.