Tilbake til aktuelt

Kilde – evig tilgang på muligheter

6. februar 23

Kilde er en familie av selskaper innen kommunikasjon, medier og teknologi med sterk forankring og eierskap i Innlandet, og med store ambisjoner på vegne av regionen.

Vil samle de beste folkene: Ledergruppen i Kilde (Foto: Fortell Innholdsbyrå)

– Med Kilde utfordrer vi etablerte perspektiver og posisjonerer oss for å bidra inn i fremtiden. Navneskiftet fra Hamar Media er en konsekvens av vår endringsreise og signaliserer bedre den rollen vi ønsker å ta fremover – som en evig kilde til muligheter, sier konsernsjef Magne Nordgård.

Totalt teller Kilde ca. 150 årsverk med en årlig omsetning på rundt 300 millioner kroner, fordelt på virksomhetsområdene journalistikk/nyhetsformidling, og kommunikasjon og rådgivning. Samtidig har Kilde etablert en målrettet satsning på fremtiden gjennom teknologi, data og forretningsutvikling.



Hvem er vi?

Historien til Kilde strekker seg nesten 100 år tilbake og har sitt opphav og solide tradisjon innen avisvirksomhet. I dag leverer Kilde gjennom sin familie et stort spekter av tjenester tilpasset bredden i et komplett medie- og kommunikasjonslandskap.

Våre avistitler er Hamar Arbeiderblad, Stangeavisa og Lokalavisa Trysil – Engerdal.

Kommunikasjonsvirksomheten er samlet i AspireGruppen, som består av ANTI Hamar, Fortell Innholdsbyrå, Flisa Trykkeri og Spire kommunikasjon.

Foreløpig siste medlem i familien er innovasjons- og investeringsselskapet G64 Vekst, som bistår oppstarts- og vekstselskaper med utvikling.



Klare ambisjoner med mennesket i fokus


Med utgangspunkt i bærekraft skal Kilde ha et resultatfokus, det vil si at vi skal drive lønnsomt og skape vekst.

Kilde skal også ha en stor konkurransekraft gjennom å levere kvalitet og være en attraktiv samarbeidspartner. Vi vi skal også være med å bygge Innlands-regionen, blant annet gjennom å skape arbeidsplasser og investere i selskaper med potensiale for vekst.

For å få til dette ønsker Kilde å samle de beste folkene med bankende hjerter for sine fagfelt. Det er engasjementet, kreativiteten og motet hos de ansatte i selskapene i Kilde-familien som er vårt største konkurransefortrinn, og som vil drive innovasjon og utvikling fremover.

Navnet Kilde henspiller blant annet på en evig tilgang på muligheter. Utgangspunktet for å skape nye muligheter starter med hva vi har i hodene våre — det handler om menneskene, tanker og gode ideer.

Vi kaller det «Kilde-familien» – utgangspunktet for nye muligheter!

Ta kontakt med oss i dag!

Konsernsjefen: Det handler om mennesker, forteller Magne Nordgård i Kilde (Foto: Fortell Innholdsbyrå)