Tilbake til aktuelt

Upday: Nytt hybridbyrå med navn som skaper forventninger!

6. mai 25

Upday er det nyeste tilskuddet i den norske byråverdenen, et ambisiøst selskap som skal leve opp til navnet sitt ved å hjelpe kunder til å oppdage nye muligheter.

Hybridbyrået Upday er lansert! 15 spesialister innen kommunikasjon, merkevare og teknologi utgjør det nyeste tilskuddet i Norges byråverden, og skal tilby sine tjenester nasjonalt fra henholdsvis Hamar og Jessheim.

– Vi skal være en pådriver for merkevarer med ambisjoner, og en positiv drivkraft som inspirerer og utfordrer på nye måter – med de flinkeste folka, forteller byråleder, Anders Fjeld.

Spisset lag med spesialister innen kommunikasjon og strategi


Et utfordrende marked har også mange muligheter, og det nye byrået Upday har rigget seg godt for å ta en tydelig nasjonal posisjon, henholdsvis plassert med kontorer på Hamar og Jessheim.

Upday er resultatet av en intens organiseringsjobb der byråene Anti Hamar, Spire kommunikasjon, Pixelpunk, EXO Media og Fortell Innholdsbyrå har blitt fusjonert til ett byrå og et spisset lag med 15 spesialister innen hver sine fagfelt; strategisk rådgivning, identitet og merkevarebygging, innholdsproduksjon, medieplassering og digitale løsninger.

Alle byråene kommer fra media- og kommunikasjonskonsernet Kildes portefølje, som også eier lokalavisene Hamar Arbeiderblad, Stangeavisa og Lokalavisa, samt Flisa Trykkeri. – Upday samler og kickstarter nå en ny satsing under Kildeparaplyen, et grep som konsernet har stor tro på i dagens marked, sier konsernsjef Magne Nordgaard i Kilde.


Hybridbyrå, og litt til

Sammen skal Upday-teamet kunne levere alt innen kommunikasjon, merkevarebygging og markedsføring, inkludert innholdsproduksjon i form av film og foto.


– Vi skal skille oss ut fra andre konkurrerende byråer gjennom menneskene vi er og hvordan vi jobber, forteller Fjeld. Uansett hvem av oss du møter på, så skal vi alltid tilføre alle prosesser både driv og fremgang i form av kunnskap og ekspertise, ambisjoner på vegne av kundene våre og ikke minst smil og engasjement. Upday både kan og vil, og det skal komme alle kundene våre til gode, fortsetter Fjeld.

På dagens kundeliste står blant andre Eidsiva, Hamar kommune, Nofence, Innlandet Science Park, Jessheim Storsenter, OBOS, Run, Hellvik Hus, Frichs, Sulland, Hamar Arbeiderblad, Espern og Alpinco for å nevne noen.


Mulighetsåpnere med tverrfaglig kompetanse til utleie

Enten du trenger en ekstra ressurs i markedsavdelingen eller en hel markedsavdeling, så har Upday kompetanse klar for utleie. Byrået skal tilby fleksible samarbeidsformer og strekker seg langt for å være en mest mulig verdifull samarbeidspartner.

– Hvordan vi kan løfte våre oppdragsgivere er ulikt fra case til case. Ved siden av å skreddersy team til hvert enkelt oppdrag, tilbyr vi også derfor muligheten til å leie oss inn som faglige enkeltressurser, forteller Fjeld.

– Det er sammen vi er best, og målet vårt er å skape tette bånd med kundene som pådrivere, inspiratorer og mulighetsåpnere. For oss handler om å se forbi det etablerte, der mulighetene ligger. Noe navnet vårt også er et bevis på! Upday er et konstruert navn som består av to elementer, up og day – og med et glimt i øyet sier vi at det direkte oversatt betyr opp, som handler om hvor vi skal, og dag som kan sees på som en assosiasjon til nye muligheter. Satt sammen blir dette oppdag, som er kjernen i arbeidet vårt, avslutter Fjeld.

Kontakt oss for mer informasjon:

Byråleder Upday, Anders Fjeld, Tel: 950 36 984, anders.fjeld@upday.no

Konsernsjef Kilde, Magne Nordgård, Tel: 934 80 330, magne.nordgaard@kilde.no

Se mer på www.upday.no og følg gjerne Upday i ulike kanaler:

Facebook

Instagram

LinkedIn